
Analityka
Rzetelna analiza danych biznesowych nadaje kierunek działania całemu przedsiębiorstwu. Bez niej określenie celów biznesowych i stworzenie efektywnego systemu e-commerce byłoby niemożliwe. Dane w rękach ekspertów pozwalają odkryć, jak działa umysł klienta i jakie metody warto zastosować, aby nakłonić go do realizacji konwersji.
Oferujemy kompleksowy i stały konsulting w zakresie analityki internetowej i biznesowej Twojej organizacji. Dzięki eksperckiej wiedzy, którą zdobyliśmy w ramach wieloletniej praktyki, jesteśmy w stanie podjąć się każdego wyzwania, bez względu na to, jak złożone są Twoje narzędzia lub procesy biznesowe.
PORUSZAMY SIĘ WE WSZYSTKICH OBSZARACH ANALITYKI INTERNETOWEJ

ANALITYKA INTERNETOWA I BIZNESOWA
Analiza danych to najskuteczniejsza metoda na określenie realnych potrzeb danego biznesu.
Pozwala uzyskać odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące procesów biznesowych: Kim są najbardziej wartościowi klienci? Jak zachęcić ich do kolejnych zakupów? Jakie działania będą się opłacać, a jakie powinny zostać porzucone lub zoptymalizowane?
W ramach naszych prac tworzymy złożone modele analityczne, za pomocą których możemy wesprzeć Twoje kluczowe decyzje biznesowe. Wyniki analizy umożliwiają nam również dostosowanie budżetów reklamowych oraz wskazanie priorytetów Twoich działań pod kątem potencjału generowania dochodu.
Realizowane usługi
analizy skuteczności
kampanii reklamowych,
analizy ROPO,
omnichannel,
digital customer journey
modele
predykcyjne
wizualizacja
danych
cykliczne dashboardy
biznesowe
benchmarking
z konkurencją
monitoring
konkurencji

ZARZĄDZANIE DANYMI
Poprawne wyselekcjonowanie danych to podstawa sukcesu analityki. Jeśli technologia danych zawodzi, przedsiębiorstwo nie jest w stanie prowadzić przemyślanej strategii. Naszym pierwszym krokiem w pracach optymalizacyjnych jest więc audyt narzędzi analitycznych i weryfikacja poprawności zbieranych danych.
Na podstawie wyników audytu wdrażamy najlepsze dla danego klienta praktyki zbierania i analizy danych, a także rekomendujemy całkowicie nowe rozwiązania analityczne.
Realizowane usługi
audyt wdrożenia
analityki
implementacje
narzędzi analitycznych
rozwiązania
big data
dedykowane platformy
CRM, DMP, eCRM
wdrożenia zaawansowanych
konfiguracji
integracje
platform
dobór
KPI
UX I OPTYMALIZACJA KONWERSJI
Częstym problemem przedsiębiorców, którzy wdrożyli rozwiązania e-commerce, jest utrata potencjalnych klientów sklepu internetowego wynikająca z niefunkcjonalnego procesu zakupowego i nieprecyzyjnego USP. Niejednokrotnie nieefektywny okazuje się design strony, który nie wykorzystuje bodźców emocjonalnych do oddziaływania na klientów i zniechęca ich do zakupów.
Na podstawie wniosków z analizy strony i e-commerce wdrażamy autorski proces optymalizacji konwersji. Zaproponujemy Ci tylko sprawdzone rozwiązania, które zagwarantują wzrost przychodów na Twojej stronie.
Realizowane usługi:
analizy
eksperckie/
heurystyczne
badania
ankietowe online
clicktracking
monitoring sesji
użytkowników
zdalne i laboratoryjne
badania użytkowników
testy A/B
personalizacja
treści

SZKOLENIA I WARSZTATY
Klientom proponujemy szkolenia i warsztaty z analityki internetowej i narzędzi:
Ponadto oferujemy indywidualnie nakierowane warsztaty z wykorzystania narzędzi wdrożonych przez nas na stronach klienta i sposobów analizy pozyskanych przez nie danych.










